Pracovní Listy

  1. Sestavení školního senzoru

    I-5-4-02 žák propojí digitální zařízení  – 1. a 2. stupeň ZŠ – Digitální technologie

    PL: sestavení digitálního zařízení

    propojení elektroniky
    nahrání firmwaru
    instalace senzoru ve škole

  2. Získání informací a interpretace dat

    I-9-1-01 Žák získá z dat informace, interpretuje data, odhaluje chyby v cizích interpretacích- 2.stupeň ZŠ – Data, informace, modelování

    PL: získání_informací_interpretace_dat

    získání dat ze školního senzoru
    maxima a minima hodnot
    vztahy teplota – tlak – vlhkost

  3. Vymezení problému a modelování grafu

    I-9-1-03 žák vymezí problém a určí, jaké informace bude potřebovat k jeho řešení; situaci modeluje pomocí grafů – 2. stupeň ZŠ – data, informace, modelování

    PL: problém_vymezení_modelování_grafu

     

    Volné .csv soubory ze školních senzorů dne 26.-27.07.2022 přechod kouřové vlečky z požárů v Českém Švýcarsku:
    Smíchovská střední průmyslová škola a gymnázium
    Gymnázium Paměti národa
    Základní škola Sázavská

    modelování dat:
    odkaz na csvplot.com pro modelování .csv dat

     

    další zdroje pro práci s PL:
    Záznam přechodu kouřové vlečky na modelu CHMI
    Maxima hodnot PM10 – hodinový průměr úterý 26.7.2022 04.00 zdroj: CHMI.
    Záznam rychlosti a směru větru v Praze 17.7. – 31.7.2022 zdroj: Meteoblue

  4. Programovací koncepty

    Žák vytvoří přehledný program pro vyřešení konkrétního problému- 2. stupeň ZŠ a Gymnázium – Algoritmizace a programování; program vyzkouší a opraví v něm případné chyby; používá opakování, python, proměnné

    PL: programovací_koncepty_G