Pracovní listy
-
Sestavení školního senzoru
I-5-4-02 žák propojí digitální zařízení – 1. a 2. stupeň ZŠ – Digitální technologie
PL: sestavení digitálního zařízení
propojení elektroniky
nahrání firmwaru
instalace senzoru ve škole -
Získání informací a interpretace dat
I-9-1-01 Žák získá z dat informace, interpretuje data, odhaluje chyby v cizích interpretacích- 2.stupeň ZŠ – Data, informace, modelování
PL: získání_informací_interpretace_dat
získání dat ze školního senzoru
maxima a minima hodnot
vztahy teplota – tlak – vlhkost -
Vymezení problému a modelování grafu
I-9-1-03 žák vymezí problém a určí, jaké informace bude potřebovat k jeho řešení; situaci modeluje pomocí grafů – 2. stupeň ZŠ – data, informace, modelování
PL: problém_vymezení_modelování_grafu
Volné .csv soubory ze školních senzorů dne 26.-27.07.2022 přechod kouřové vlečky z požárů v Českém Švýcarsku:
Smíchovská střední průmyslová škola a gymnázium
Gymnázium Paměti národa
Základní škola Sázavskámodelování dat:
odkaz na csvplot.com pro modelování .csv datdalší zdroje pro práci s PL:
Záznam přechodu kouřové vlečky na modelu CHMI
Maxima hodnot PM10 – hodinový průměr úterý 26.7.2022 04.00 zdroj: CHMI.
Záznam rychlosti a směru větru v Praze 17.7. – 31.7.2022 zdroj: Meteoblue -
Programovací koncepty
Žák vytvoří přehledný program pro vyřešení konkrétního problému- 2. stupeň ZŠ a Gymnázium – Algoritmizace a programování; program vyzkouší a opraví v něm případné chyby; používá opakování, python, proměnné
Školní senzor
Soubory STL ke stažení
Držák na okno nebo zeď pro kulaté koleno HT 75/87°
by Naesstrom (původní model zvětšen o 7%)
Grill proti hmyzu do kolen. Přes tuto mřížku je nutné ještě nalepit záclonu a oříznout.
autor t0b1 (editována velikost a počet na 2)